Superoferte de sarbatori

Oferta praline Mega Image

Am fost azi in Mega sa fac cateva cumparaturi de Sf. Nicolae .. ca orice om …

Cu gandul de-a cumpara cateva dulciuri, ciocolatele, fructe, nah .. cam ce se ofera in mod nirmal de Sf. Nicolae, m-am lovit de o super oferta la bomboanele de la Ferrero Rocher … nu, nu le fac reclama, dar trebuie sa recunosc ca sint bune, atat de bune, incat pana si mie imi plac .. iar eu nu sint fan ciocolata.

Am ramas uimit sa descopar ca, fix acelasi produs, de fix aceeasi cantitate ( 200 g ), are 2 preturi diferite. La oferta promovata printre rafturi, pretul era de 17,15 Lei, iar cutiile erau stivuite si aranjate in asa fel incat sa lase impresia ca este o oferta atat de buna, incat toti cei care treceau pe acolo luau din mers cate o cutie. Socul a fost la o distanta de 2 rafturi normale de standul scos in drumul clientului. Pretul de raft era de 16,54 Lei. Ok, mi-am zis, de luat oricum am luat, si am asteptat surpriza de la casa, sa vad cat costa la ei in sistem. Evident, pretul a fost de 17,15 Lei. Am spus ca pretul de la raft al produsului este de 16,54, iar vanzatoarea, o tinerica de 22 – 23 ani, a apasat butonul si a chemat un supervizor. Acesta a mers cu mine sa descopere minunea, pe care mai mult ca sigur o stia si singura, iar raspusul a fost ca pretul pe care il voi plati eu va fi de 16,54, cat este la raft. O reactie normala dealtfel.

Nu pot sa nu ma intreb oare, cati oameni sint atenti la preturile de la oferte din magazine? Nu cumva, daca ne uitam cu ceva mai multa atentie la rafturi, vom descoperi ca este o practica „normala” printre comercianti?